«Հայոց Հայրենիք» կուսակցություն logo
«Հայոց Հայրենիք» կուսակցություն
«Պատիվ ունեմ» դաշինք logo
«Պատիվ ունեմ» դաշինք
Կրթություն և գիտություն
  • Երկրում կիրառել միջնակարգ մասնագիտական և բարձրագույն կրթության Եվրոպական համակարգը՝ այն է ուսանողի հետ կնքել համագործակցության պայմանագիր, ըստ որի ՀՀ-ն հանձին կրթությանգիտության նախարարության, ուսանողին կտրամադրի անտոկոս վարկ ուսման վարձի և կրթաթոշակի համար, (կրթաթոշակ ոչ պակաս քան նվազագույն աշխատավարձի 100.000 ապատիկի չափով) : Դրա փոխարեն ուսանողը պարտավոր է մասնագիտական կրթություն ստանալով աշխատանքի անցնելու պարագայում 30 տարվա ընթացքում վճարել ստացած ողջ գումարը:Անհրաժեշտ է նշել,որ մասնագետը պարտավորվում է աշխատել ՀՀ-ում, կամ արտերկրում համաձայնեցնելով ՀՀ լիազոր մարմնի հետ (տվյալ պարագայում կրթության-գիտության նախարարություն):
  • Մշակել ազգային կրթության պետական հայոցակարգ, որի հիմքում պետք է դրվի հայ ժողովրդի ազգային անվտանգության գաղափարի շուրջ:
  • Հրաժարվել ավագ դպրոցի հոսքային ուսուցումից: Հոսքային ուսուցման իրականացնող բոլոր ավագ դպրոցները պետք է վերածվեն ընդհանուր միջնակարգ դպրոցների:
  • Հրաժարվել ուսուցիչների ընտրության գործող կարգից: Ուսուցիչների ընտրությունը կատարել ոչ թե գրավոր աշխատանքի արդյունքով, այլ փաստաթղթային տարբերակով, այսինքն փաստաթղթերի հիման վրա՝ առաջնությունը տալով կրթական ցենզին և փորձառությանը:
  • Ընդունել Հայաստանի Հանրապետության բարձրագույն կրթության մասին օրենք, ըստ որի ՀՀ-ը երաշխավորում է ուսանողի կրթության վճարի անտոկոս վարկավորումը:Սույն օրենքով կսահմանվի ուսանողի կրթաթոշակի և կենցաղային ծախսերի ապահովումը:Օրենքի նախագիծը պատրաստ է:
  • Կբազմազանեցվեն կրթական ծրագրերը, կրթության կազմակերպման ձևերն ու մեթոդները, կրթություն ստանալու հնարավոր ճանապարհները: 
  • Կապահովվի կրթական ծրագրերի ճկունությունը, դրանք սովորողների, նրանց ընտանիքների, համայնքի և տնտեսության կարիքներին համապատասխանեցնելու հնարավորությունները, կընդլայնվեն դպրոցական պարտադիր բաղադրիչով նախատեսված դասընթացները, կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների համար անհատական ուսումնական պլանների, մոդուլային ծրագրերի, հոսքային ուսուցման կիրառությունը: 
  •  Միաժամանակ կզարգացվեն կրթության կազմակերպման ձևերը. կընդլայնվեն հեռավար կրթության հնարավորությունները, կներդրվի ոչ ֆորմալ կրթության արդյունքների ճանաչման մեխանիզմ, կապեր կստեղծվեն կրթության ֆորմալ և ոչ ֆորմալ ձևերի միջև, ինչը հնարավորություն կտա կրթական ցանկալի վերջնարդյունքներին հասնելու համար ընտրել առավել հարմար, սեփական հնարավորություններին համապատասխանող ճանապարհ:Կներդրվեն ուսումնական պարապմունքների կազմակերպման ժամանակակից մեթոդներ՝ հնարավորություն ստեղծելով օգտագործել արտադպրոցական ռեսուրսները՝ մշակութային կենտրոններ և այլն: 
  • Կրթության համակարգի բազմազանեցումը կառնչվի նաև ուսումնական հաստատությունների կազմակերպաիրավական ձևերին: Արդեն իսկ որոշ ուսումնական հաստատություններ վերակազմակերպվել են հիմնադրամների: Կխթանվի ուսումնական հաստատությունների համատեղ հիմնադրման, կառավարման համակարգում սոցիալական գործընկերների մասնակցության հնարավորությունների ընդլայնումը: 
  • Կարիքներին արդյունավետորեն արձագանքելու նպատակով կամրապնդվեն հետադարձ կապի և սոցիալական երկխոսության մեխանիզմները. պարբերաբար կանցկացվեն հասարակական կարծիքի ուսումնասիրություններ, կստեղծվեն հանրային քննարկման հարթակներ, կբարելավվեն որոշումների կայացման մասնակցային մեխանիզմները: 
  • Գործընկերային համագործակցություն. մասնավոր հատվածի և քաղաքացիական հասարակության հետ կամրապնդվի գործընկերային համագործակցությունը: Որոշ գործառույթների իրականացումը, կրթաօժանդակ ծառայությունների մատուցումը կփոխանցվի մասնագիտական ոլորտում արհեստավարժ և հասարակության վստահությունը վայելող 35 կազմակերպությունների, պետական աջակցություն կցուցաբերվի կրթության զարգացման գերակայություններին և սկզբունքներին համապատասխանող միջազգային և տեղական կազմակերպությունների կողմից նախաձեռնված ծրագրերին, որոնք մասնագիտական փորձաքննության արդյունքներով կներառվեն կրթության զարգացման ծրագրերի փաթեթում: 
  • Օրենքով ամրագրել և երաշխավորել պետական բյուջեի միջոցներից գիտության ֆինանսավորման նվազագույն ծավալը,
  • Գիտության բնագավառում իրականացնել կառուցվածքային բարեփոխումներ, 
  • Գիտական և գիտատեխնիկական գործունեության բազային ֆինանսավորման ծրագրերի մեջ ավելացնել շուկայական պահանջից և պետության զարգացման տեսլականից բխող կիրառական 39 հետազոտությունների մասնաբաժինը,
  • Նոր ռազմավարություն մշակել հասարակագիտական, հատկապես՝ հայագիտական հետազոտություններին պետական աջակցությունն առավել արդյունավետ դարձնելու նպատակով, 
  •  Իրականացնել գիտության, գիտական կարիերայի հանրայնացման, գիտնականների աշխատանքի լուսաբանման, գիտական կարիերա ընտրելու խրախուսման լայնածավալ ծրագրեր:
Կրթություն և գիտություն
«Հայոց Հայրենիք» կուսակցություն logo
«Հայոց Հայրենիք» կուսակցություն
  • Երկրում կիրառել միջնակարգ մասնագիտական և բարձրագույն կրթության Եվրոպական համակարգը՝ այն է ուսանողի հետ կնքել համագործակցության պայմանագիր, ըստ որի ՀՀ-ն հանձին կրթությանգիտության նախարարության, ուսանողին կտրամադրի անտոկոս վարկ ուսման վարձի և կրթաթոշակի համար, (կրթաթոշակ ոչ պակաս քան նվազագույն աշխատավարձի 100.000 ապատիկի չափով) : Դրա փոխարեն ուսանողը պարտավոր է մասնագիտական կրթություն ստանալով աշխատանքի անցնելու պարագայում 30 տարվա ընթացքում վճարել ստացած ողջ գումարը:Անհրաժեշտ է նշել,որ մասնագետը պարտավորվում է աշխատել ՀՀ-ում, կամ արտերկրում համաձայնեցնելով ՀՀ լիազոր մարմնի հետ (տվյալ պարագայում կրթության-գիտության նախարարություն):
  • Մշակել ազգային կրթության պետական հայոցակարգ, որի հիմքում պետք է դրվի հայ ժողովրդի ազգային անվտանգության գաղափարի շուրջ:
  • Հրաժարվել ավագ դպրոցի հոսքային ուսուցումից: Հոսքային ուսուցման իրականացնող բոլոր ավագ դպրոցները պետք է վերածվեն ընդհանուր միջնակարգ դպրոցների:
  • Հրաժարվել ուսուցիչների ընտրության գործող կարգից: Ուսուցիչների ընտրությունը կատարել ոչ թե գրավոր աշխատանքի արդյունքով, այլ փաստաթղթային տարբերակով, այսինքն փաստաթղթերի հիման վրա՝ առաջնությունը տալով կրթական ցենզին և փորձառությանը:
  • Ընդունել Հայաստանի Հանրապետության բարձրագույն կրթության մասին օրենք, ըստ որի ՀՀ-ը երաշխավորում է ուսանողի կրթության վճարի անտոկոս վարկավորումը:Սույն օրենքով կսահմանվի ուսանողի կրթաթոշակի և կենցաղային ծախսերի ապահովումը:Օրենքի նախագիծը պատրաստ է:
«Պատիվ ունեմ» դաշինք logo
«Պատիվ ունեմ» դաշինք
  • Կբազմազանեցվեն կրթական ծրագրերը, կրթության կազմակերպման ձևերն ու մեթոդները, կրթություն ստանալու հնարավոր ճանապարհները: 
  • Կապահովվի կրթական ծրագրերի ճկունությունը, դրանք սովորողների, նրանց ընտանիքների, համայնքի և տնտեսության կարիքներին համապատասխանեցնելու հնարավորությունները, կընդլայնվեն դպրոցական պարտադիր բաղադրիչով նախատեսված դասընթացները, կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների համար անհատական ուսումնական պլանների, մոդուլային ծրագրերի, հոսքային ուսուցման կիրառությունը: 
  •  Միաժամանակ կզարգացվեն կրթության կազմակերպման ձևերը. կընդլայնվեն հեռավար կրթության հնարավորությունները, կներդրվի ոչ ֆորմալ կրթության արդյունքների ճանաչման մեխանիզմ, կապեր կստեղծվեն կրթության ֆորմալ և ոչ ֆորմալ ձևերի միջև, ինչը հնարավորություն կտա կրթական ցանկալի վերջնարդյունքներին հասնելու համար ընտրել առավել հարմար, սեփական հնարավորություններին համապատասխանող ճանապարհ:Կներդրվեն ուսումնական պարապմունքների կազմակերպման ժամանակակից մեթոդներ՝ հնարավորություն ստեղծելով օգտագործել արտադպրոցական ռեսուրսները՝ մշակութային կենտրոններ և այլն: 
  • Կրթության համակարգի բազմազանեցումը կառնչվի նաև ուսումնական հաստատությունների կազմակերպաիրավական ձևերին: Արդեն իսկ որոշ ուսումնական հաստատություններ վերակազմակերպվել են հիմնադրամների: Կխթանվի ուսումնական հաստատությունների համատեղ հիմնադրման, կառավարման համակարգում սոցիալական գործընկերների մասնակցության հնարավորությունների ընդլայնումը: 
  • Կարիքներին արդյունավետորեն արձագանքելու նպատակով կամրապնդվեն հետադարձ կապի և սոցիալական երկխոսության մեխանիզմները. պարբերաբար կանցկացվեն հասարակական կարծիքի ուսումնասիրություններ, կստեղծվեն հանրային քննարկման հարթակներ, կբարելավվեն որոշումների կայացման մասնակցային մեխանիզմները: 
  • Գործընկերային համագործակցություն. մասնավոր հատվածի և քաղաքացիական հասարակության հետ կամրապնդվի գործընկերային համագործակցությունը: Որոշ գործառույթների իրականացումը, կրթաօժանդակ ծառայությունների մատուցումը կփոխանցվի մասնագիտական ոլորտում արհեստավարժ և հասարակության վստահությունը վայելող 35 կազմակերպությունների, պետական աջակցություն կցուցաբերվի կրթության զարգացման գերակայություններին և սկզբունքներին համապատասխանող միջազգային և տեղական կազմակերպությունների կողմից նախաձեռնված ծրագրերին, որոնք մասնագիտական փորձաքննության արդյունքներով կներառվեն կրթության զարգացման ծրագրերի փաթեթում: 
  • Օրենքով ամրագրել և երաշխավորել պետական բյուջեի միջոցներից գիտության ֆինանսավորման նվազագույն ծավալը,
  • Գիտության բնագավառում իրականացնել կառուցվածքային բարեփոխումներ, 
  • Գիտական և գիտատեխնիկական գործունեության բազային ֆինանսավորման ծրագրերի մեջ ավելացնել շուկայական պահանջից և պետության զարգացման տեսլականից բխող կիրառական 39 հետազոտությունների մասնաբաժինը,
  • Նոր ռազմավարություն մշակել հասարակագիտական, հատկապես՝ հայագիտական հետազոտություններին պետական աջակցությունն առավել արդյունավետ դարձնելու նպատակով, 
  •  Իրականացնել գիտության, գիտական կարիերայի հանրայնացման, գիտնականների աշխատանքի լուսաբանման, գիտական կարիերա ընտրելու խրախուսման լայնածավալ ծրագրեր: